אתם מתגעגעים, גם הם.

ההרים, הפסטורליה, ההרמוניה המושלמת של צבעי הטבע כולם מתגעגעים אליכם, רוצים לחוות יחד איתכם את החופשה שלכם בתוך הציור הבראשיתי של הנופים המרהיבים. אשדות נחלים היוצרים יחד עם ציוצי הציפורים החגות על פסגות ההרים, צליל מדהים של חופש, האווירה החמה, המלון האלפיני המחודש והיוקרתי בלה פלאן, תפריט הגורמה המושלם, אינסוף החוויות והסטייל של ורשנר כולם מתגעגעים אליכם. תבואו.

מתכננים לכם הנאה.

כמה חיכינו לרגע הזה, כמה ישבנו ותכננו עבורכם, יחד איתכם חווינו את הגעגוע, לחזור לחוויה שמשדרגת את עצמה מדי שנה בשנה כבר 15 שנה. התקופה המאתגרת, דחתה בשנה את החוויה, הורסת לנו את הרצף, אבל אנחנו המשכנו לעמול בתכנון מירבי, כדי שנוכל להביא לכם חופשה שהיא חוויה מפנקת, הכוללת טעם, אווירה, נופים משכרים, אטרקציות וטיולים שיענו לכם על הגעגוע ויחזירו אתכם לארץ עם כוחות מחודשים ועם טעם שתרצו לחזור.

הפרטים הקטנים.

כגודל הציפיות כך גודל הרמה הגבוהה של התכנון והחשיבה עד לפרטים הקטנים. אנו בורשנר עושים הכל עבורכם באמצעות צוות מקצועי, הנותן יחס אישי ומענה לכל צורך. החל משלב ההכנה לטיסה, הטיסה עצמה, הקליטה מיד עם הנחיתה, נסיעה בדרך עוצרת נשימה, מלון מושלם, טיולים יומיים ועד לשדרוגים הקולינריים עם צוות שפים ייחודי ומיומן וקונדיטור מהשורה הראשונה, כדי שהחופשה שלכם תהיה מלאת טעם של עוד.

המלון.

המלון האלפיני המחודש והמאובזר בעיירת הנופש הידועה לה פלאן, ערוך ומוכן עבורכם, וממתין לכם עם חבילת אירוח מפנקת בחדרי אירוח הפונים אל הנוף האלפיני עוצר הנשימה, עם המראה הפנורמי הבראשיתי, שנראה כאילו נלקח מתוך ציור. האווירה החמימה של המלון מהווה ניגוד מושלם לפסגות ההרים שסביב, בנוסף מציע המלון מגוון שירותים מפנקים, סאונה חמה ועוד.

החווייה הקולינרית.

תודו שהרבה זמן לא גלגלתם על הלשון את הטעם של החופשה, בדיוק עבור זה אנחנו כאן עם שף ישראלי מהשורה הראשונה, שחובר יחד לקונדיטור צרפתי, לאתגר לכם מחדש את חוש הטעם, ולהזכיר לכם שחלק בלתי נפרד מחופשה מוצלחת הוא חווייה קולינרית בלתי נשכחת. ארוחות הגורמה הבשריות, יוגשו מדי ערב כמיטב המסורת של ורשנר, לצד ארוחות בוקר עשירות וארוחות צהריים מותאמות במיוחד עבור הטיולים שלנו.

לה פלאן.

זה היה חסר לנו כמו אוויר לנשימה, הטיולים במיקום המושלם של העיירה לה פלאן, באזור המשולש הגבולות האלפיני הרווי בשפע של אגמים. יחד עם המדריכים המצוינים שלנו דוברי העברית, מחכים לכם פעילויות רבות הכוללות שייט אגמים, אומגות, גלישת מים ואטרקציות לכל המשפחה, הנופים המשכרים קוראים לכם לקום ולטייל בתוך גלויית הבראשית העמוסה בשבילים החוצים את יופי הבריאה ומתאימים לכל המשפחה. זאת מלבד העיירות הציוריות המזמינות אתכם ליהנות גם משפע האפשרויות לבילויים ויציאות שופינג קצרות.

טיולים

טיול 1

נצא משדה התעופה לכיוון לה פלאן בדרך נעצור לסיור מרתק בעיירה הציורית והתיירותית אנסי. העיירה שזכתה הודות לנופי ההרים לפסטורליה, ולשימור השטחים הירוקים שלה לפרח הזהב, מכונה גם "וונציה של האלפים", בשל נהר התיו העובר בה ומתפצל לשתי תעלות מים המשמשות לה כרחובות הזורמים בין בתיה העתיקים של העיר.

טיול 2

יום רצוף עליות וירידות לפנינו באזור הגלישה הגדול בעולם - שלושת העמקים המשתרע על פני ארבעה עמקים (למרות שעל פי שמו ישנם שלושה). את היום נתחיל באגם הסמוך לעיירה לה - פרה שם נוכל להנות מפעילויות מים ומביקור קצר בעיירה. נעפיל בקרונית ראשונה לעיירה קורשוול הציורית שכמו נלקחה מספרי האגדות ומשם בעוד כ 6- קרוניות דרך מריבל וסיינט מרטין . נשוב למלון שיכורי נופים וחוויות.

טיול 3

היום נשים פעמינו לעיירה הסקי השוקקת טין בה נוכל להנות משלל פעילויות סביב האגם הציורי. גלגל מים שקוף, קפיצה אתגרית לאגם, משחקי כדור , מעליות ומסלולי הליכה ועוד . סמוך לטין נמצא הקרחון גרנד מוטה (Grande Mote) המתנשא לגובה 3,456 מטרים אליו נעפיל ברכבת "נחש" העושה דרכה במנהרה לפסגה. נוף בראשית ושלג עד יקדמו את פנינו ביציאה מהמנהרה.

טיול 4

נעלה אל פסגות הפלאן, מפלאן בלקוט, במרחב 'הפרדיסקי' (גן העדן של הסקי) ונעפיל באמצעות שני רכבלים אל פסגת ההר המכוסה בקרח עד. לאחר ביקור בפסגות ההר ושאיפת אוויר פסגות צלול כיין, נוכל ליהנות מטיול רגלי, תוך כדי שאנו מתמלאים ומתענגים על הנוף הבראשיתי הנשקף ממרומי ההרים ונחזור בצעדה רגלית ישירות למלון.

טיול 5

parcours aventure nature accro נרד לעיירה 'איים' לפארק חוויתי הממוקם על נהר האיזר השוצף. כאן נוכל ליהנות משלל חוויות למבוגרים ולצעירים - טיפוס על חבלים מעל הנהר שיט רפטינג , מסלול הליכה רגוע ועוד. בהמשך נצא לנסיעה קצרה לבורג סיינט מאוריצ וסיור ברחוב הראשי הססגוני.

טיול 6 (יום שישי)

תחילת היום בטיול רגוע לאורך מפלי Cascade Du Morel עד למפל " המשוגע ". המשך נסיעה לכיוון העיר העתיקה באלברטויל - קונפלנס. סיור בסמטאות העיר יחזיר אותנו היישר לימי הביניים ומשם היישר למרכז הקניות באלברטויל... נחזור למלון עמוסי שקיות וחוויות ל"טועמיה חיים זכו" והתארגנות לשבת.

טיול 7 (שבת בצהריים)

בתום תפילת השבת המרוממת והקידושא רבה המסורתי כיד המלך, נצא רגלית מהמלון בתוך תחום שבת, עד לפאתי לה פלאן, שם נטייל על גדות אגם לק דה וארט Lac De Vert , הסמוך לעיירה, נשאף לקרבנו את נופו הצלול של האגם, נהנה מכל מה שהטבע השקט יכול להציע ונחזור עם עונג שבת אמיתי לגוף ולנשמה.

שבת.

כל השבוע אנחנו מחכים לשבת, ובחופשה, לשבת יש משהו מיוחד. ההרים הירוקים, העמקים הבראשיתיים ועיירת הנופש הציורית לה פלאן, מוסיפים נופך של שלווה לאווירת השבת הכוללת תפילות, זמירות וניחוחות סעודות השבת המוגשות לכם, אורחינו. חגיגת הקולינריה השבתית מתחילה כבר בארוחת טועמיה המוגשת ביום שישי, וממשיכה בטיש עונג שבת לאחר סעודת ליל שבת, עם כיבוד עשיר ואווירה מרוממת ו"קידושא רבה" מפנק לאחר תפילת הבוקר עם מגוון של דגים, הערינג וקוגל הזוכה בכל שנה מחדש לתגובות נלהבות במיוחד.